Data Analist/ Data Enigneer
- Aanvang opdracht 27-10-2025
- Einde opdracht 27-02-2026
- Verlenging 1x 3 maanden
- Uren per week 32-36
- Reageren t/m 15 oktober 2025 08:00 Je hebt nog 10 dagen
- Plaatsingsdatum 03 oktober 2025
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.
Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.
Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Opdracht
Wij zoeken een zelfstandige en verbindende data analist met ervaring in data enginering, die analytisch en communicatief sterk is om een o.a. een real-time dashboard te ontwikkelen.
- API-calls ontsluiten in python – resultaat: Real time ophalen van data uit het programma Genesys, met een delay van maximaal 2 seconden.
- Realtime dashboard bouwen in Power BI voor dagsturing op het KCC op basis van Genesys en CRM data – resultaat: PowerBi dashboard beschikbaar voor alle medewerkers op het KCC. Herbij moet ook gekeken naar de inrichting van het dashboard zelf en hoe dit ingeregeld moet worden
- Deployed op Server zonder onderhoud - Resultaat: Geen onderhoud meer nodig tot de API's deprecated zijn en dat dit automatisch op de server van het kadaster draait. Waardoor alles automatisch draait en geen verdere automatisering nodig is en dit alles nog steeds maar met een delay van maximaal 2 seconden.
- Gebruik van Wallboards - Resultaat: De grote tv schermen op de afdeling moeten gebruikt kunnen worden om te laten zien wat de status is op die dag.
- Documentatie - Resultaat: De code moet goed gedocumenteerd staan, zodat als de API calls deprecated zijn dat er makkelijk gevonden kan worden wat er vervangen moet worden. Dit moet in het hele process gebeuren zodat alles goed kan blijven werken (Continu)
De werkzaamheden worden verricht vanuit kantoor Zwolle en aanwezigheid op kantoor voor minimaal 2 werkdagen is vereiste. De dagen worden in overleg vastgesteld.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
- Python: Voor scripting, data-analyse en API-integratie;
- JSON: Als dataformaat voor API-communicatie;
- API-calls uitsturen: Voor het ophalen van real-time data;
- PowerBI: Voor dashboards en visualisaties;
- Real-time data gebruik (PowerBI): Voor actuele inzichten en sturing.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
- Zorgen dat de API-integratie stabiel en betrouwbaar functioneert;
- Garanderen dat de 2-seconden delay niet wordt overschreden;
- Ervoor zorgen dat het dashboard accuraat en actueel blijft;
- Zorgen dat wallboards correct functioneren voor dagelijkse sturing;
- Code en processen zo documenteren dat anderen het kunnen overnemen;
- Kennis overdraagbaar maken voor toekomstige wijzigingen;
- API-afhankelijkheden traceerbaar houden voor vervangingen;
- Valideren dat het dashboard de juiste informatie toont;
- Zorgen voor naadloze overdracht aan data analist;
- Overleg voeren met leverancier Genesys.
Vereisten / knock-outcriteria
Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan voldoet.
- De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;
- Een maximum uurtarief van € 100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten;
- Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 pagina’s A4 inclusief motivatiebrief;
- De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
- Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
- Minimaal 1,5 jaar werkervaring in een overheidsomgeving;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in Python / Multithreading;
- Minimaal 2 jaar ervaring in Real-Time data gebruik (PowerBI).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) verdeeld in:
9. Motiveer uw affiniteit met contactcenteromgeving / eerstelijn afdelingen. Totaal 40 punten
Weging
- Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (40 punten);
- Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);
- Antwoord sluit niet aan (0 punten).
10. Beschrijf uw ervaring met PowerBI. Totaal 40 punten
Weging
- Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (40 punten);
- Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);
- Antwoord sluit niet aan (0 punten).
11. U heeft ervaring met JSON. 10 punten
12. U heeft ervaring met API-calls ontsluiten. 10 punten
Competenties
- Analytisch
- Resultaatgericht.
- Accuraat
- Samenwerken
- Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk.
- Kwaliteitsgericht
- Klantgericht.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Verificatiegesprek
In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Tarief
Maximaal € 100,00
Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 6 pagina’s A4 inclusief motivatiebrief, opgesteld in het Nederlands. De motovaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord.
Overige informatie
Conceptovereenkomsten
- Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:
- 1d Detacheringsovereenkomst
- Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.
Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan.
Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
Per leverancier mag één offerte worden ingediend op deze aanvraag.
Geheimhoudingsverklaring
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.
VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.
Flextender als bemiddelaar
Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd.
Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- óf driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer.
Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 8 oktober 2025 08:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 9 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 17 oktober 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 16 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 15 oktober 2025 08:00. Tot die tijd kunt u reageren.