Projectsecretaris Aanpak Onbegrepen Gedrag
- Aanvang opdracht 1 januari 2026
- Einde opdracht Tot en met 31 mei 2026
- Verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
- Uren per week 28
- Reageren t/m 11 november 2025 09:00 Je hebt nog 17 dagen
- Plaatsingsdatum 24 oktober 2025
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Berkelland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Berkelland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?
Bij ons ervaar je ruimte
- Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
- Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
- Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
- Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
- Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.
Opdracht
Ben jij een organisatorisch sterke projectsecretaris die energie krijgt van maatschappelijke impact? Voor een zwangerschapsvervanging zoeken wij iemand die het verschil wil maken in de aanpak van onbegrepen gedrag in onze regio. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Lees dan snel verder!
In de regio Noord- en Oost Gelderland loopt tot 2027 het project ‘Aanpak Onbegrepen Gedrag’. Dit project richt zich op het verbeteren van de respons op E33-meldingen en het ontwikkelen van preventieve en operationele maatregelen. Als projectsecretaris ben jij onderdeel van het kernteam, samen met de projectleider en netwerksecretaris. Je vergroot dagelijks de kwaliteit en impact van het project.
Je taken:
- Vertalen van kennis uit praktijk en onderzoek naar toepasbare inzichten en factsheets.
- Ondersteunen bij literatuuronderzoek, dataverzameling en rapportages.
- Meeschrijven aan het projectplan en bijdragen aan de onderzoeksontwikkeling.
- Adviseren, signaleren en verbanden leggen binnen het kernteam.
- Organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, inclusief verslaglegging.
- Bewaken van voortgang, agendabeheer en communicatie met stakeholders.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare affiniteit met zorg, veiligheid en maatschappelijke vraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2026 voor 28 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris;
6. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SW, psychologie, Integrale Veiligheidskunde, Bestuurskunde of vergelijkbaar (30 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris bij een gemeente (30 punten);
9. Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving binnen het sociaal domein (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
10. Aantoonbaar initiatiefrijk in situaties die het probleemoplossend vermogen aanspreken én crisissituaties (Benoem dit duidelijk in het cv aan de hand van minimaal 1 relevant en concreet voorbeeld) (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Zelfstandig kunnen werken;
- Proactie en klantgerichte benadering;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve, schriftelijke en digitale vaardigheden;
- Je bent in staat om partijen te verbinden;
- Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 3 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 4 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.