Medewerker Handhaving (BOA)
- Aanvang opdracht 3 november 2025
- Einde opdracht tot 1 januari 2026
- Verlenging 1x 4 maanden
- Uren per week 32 tot 36
- Reageren t/m 20 oktober 2025 09:00 Je hebt nog 12 dagen
- Plaatsingsdatum 07 oktober 2025
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en AVRI mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). AVRI merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Opdracht
Boa domein 1 - openbare ruimte (Zaltbommel en omliggende gemeenten)
Tijden: je werkt in een wisselend rooster waarop je zowel overdag, in de avonden en de weekenden ingepland kan worden. 32-36 uur in de week.
Zoveel als mogelijk is wordt dat in overleg gedaan.
Van en voor de regio, dat is Avri. Samen met de 8 gemeenten werken wij aan een mooie, schone en veilige leefomgeving in Rivierenland. Voor onze deelnemende gemeenten verzorgen wij de inzameling en verwerking van afval- en grondstoffen, het beheer van de openbare ruimte en handhaving op openbare orde en veiligheid.
Een duurzame en circulaire regio zonder afval, dat is waar wij aan werken. Als maatschappelijk betrokken organisatie werken wij samen met publieke en private organisaties. Zo bieden wij ook werkgelegenheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Onze kernwaarden inlevend, deskundig, behulpzaam, wendbaar en verbindend geven sturing aan hoe wij dagelijks ons werk doen.
Herken jij je in deze waarden? Ben je maatschappelijk betrokken en wil je samen met ons werken aan een schoon Rivierenland waarin het prettig leven is.
Je zorgt samen met jouw collega’s voor het toezicht en de handhaving in de openbare ruimte. Je verhoogt de leefbaarheid door toezicht te houden, controles uit te voeren en door daadkrachtig op te treden wanneer dat nodig is. Als je misstanden constateert, maak je daar melding van, zodat de interne- of externe partners de melding kunnen oppakken. Je hebt kennis van zaken en jij verstrekt de juiste informatie aan inwoners en ondernemers. Je zorgt voor het toezicht op en het handhaven binnen de openbare ruimte (domein 1). Dat gaat om de Wet op administratieve afhandelingen (Wet Mulder), de Alcoholwet en de Wegenverkeerswet. Ook houd je toezicht op de Afvalstoffenverordening en de Algemene plaatselijke verordening. Je kunt jezelf goed uitdrukken in woord en geschrift en kunt correcte rapportages en processen-verbaal opstellen. Je onderhoudt het contact met jeugdgroepen en je deelt jouw bevindingen met ketenpartners zoals politie, jeugdzorg en gemeente.
Taken o. a. zijn; Toezicht op de Asv in de verschillende deelgemeenten in Rivierenland. Apv taken zoals Jeugdoverlast, Ondermijning, Hondenoverlast, Evenementen en de Alcoholwet naleving en de algemene Parkeeroverlast. Ook zal je ingezet worden op grote evenementen in de regio gemeenten.
Jij beschikt over goede sociale vaardigheden en je bent een communicatief sterke collega die graag samenwerkt in een team, maar die ook zelfstandig uit de voeten kan. Je hebt ervaring met stressvolle omstandigheden en je kunt kordaat optreden wanneer dat nodig is. En verder zijn de volgende zaken vereist:
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding handhaver toezicht en veilgheid;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als handhaver binnen een overheidsinstelling;
3. Aantoonbaar in het bezit van een RTGB;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met toezicht op afvalstoffenverordening;
5. Aantoonbaar beschikbaar voor onregelmatige diensten (ORT dient mee genomen te worden in het tarief)
6. Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs B;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling (50 punten);
8. Een maximum uurtarief exclusief btw en inclusief woon-werkverkeer , fee flextender en de geldende ORT (30 punten);
a. Tot €65 (30 punten);
b. van €65,01 tot €70 (20 punten);
c. van €70,01 tot €75 (10 punten);
d. hoger dan €75 (0 punten).
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder afvalstoffenverordening (20 punten).
Competenties
Communicatief, Integer, Stressbestendig, Zelfstandig, Samen werkingsgericht, Oplossingsgericht, Luisteren.
Benodigd aantal professionals
1
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m Zo
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 oktober 2025 vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 21 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
• De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
• Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
• BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen
• Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
• U dient te beschikken over een G-rekening, 40% wordt gestort op deze rekening.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 15 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 17 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 20 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.