Projectleider Civiel
- Aanvang opdracht Zo spoedig mogelijk
- Einde opdracht 12 maanden
- Verlenging 3 maal 6 maanden
- Uren per week 18 tot 36
- Reageren t/m 26 mei 2025 09:00 Je hebt nog 6 dagen
- Plaatsingsdatum 12 mei 2025
Werken bij de gemeente Barneveld
Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeën goed gebruiken. Want jij kunt het verschil maken. En wij bieden jou fijne collega's, een leuke werksfeer en aandacht voor balans en privé.
Opdracht
Je organiseert als projectleider het ontwerpproces, de werkvoorbereiding en begeleidt de realisatie van civiel- en cultuurtechnische projecten zoals wegreconstructies en bouw- en woonrijpmaken en bent daarbij verantwoordelijk voor planning, budget en overdracht naar beheer. Je maakt hierbij gebruik van de principes van projectmatig werken en alle standaarden van de gemeente Barneveld.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. In geval van zzp/ zzp tussenkomst : dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten, een laptop word verzorgd door de opdrachtgever. In andere gevallen wordt er een laptop + telefoon geleverd door Barneveld
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richtingen van weg- en waterbouw en /of civiele techniek;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het organiseren van civiel-cultuurtechnische projecten;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de publieke sector.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare kennis van civiele techniek, cultuurtechniek, riolering en groenaanleg binnen een gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met wegreconstructies en participatie binnen een gemeente (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met kostenramingen en duurzaamheids activiteiten (20 punten);
8. Een maximum uurtarief van €100 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer een fee flextender (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- communicatieve en adviesvaardigheden
- samenwerkingsgericht
- resultaatgerichtheid
- plannen en organiseren
Benodigd aantal professionals
2 kandidaten
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal max €105 per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 30 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1.90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 21 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 22 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.