HR Medewerker
- Standplaats Arnhem
- Aanvang opdracht 20 mei 2024
- Einde opdracht 31 oktober 2024
- Verlenging Ja, tot maximaal 2 jaar
- Reageren t/m 03 mei Je hebt nog 3 dagen
- Plaatsingsdatum 12 april 2024
Uren per week
32Opdracht omschrijving
In verband met zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanging HR-medewerker.
Opdracht
Als HR medewerker beheer je samen met je collega HR medewerker de gezamenlijke mailbox waar allerlei HR vraagstukken binnenkomen. Bijvoorbeeld: vragen over salaris, personeelsregelingen, opleidingsmogelijkheden, verzuim, vitaliteit, mobiliteit, mutaties en de cao inclusief toepassing hiervan. Je denkt mee bij nieuwe projecten over inhoud en uitvoering. Ook ben je betrokken bij projecten die een praktisch uitvoerbaar component bevatten, zoals: onboarding van nieuwe medewerkers, optimalisatie van e-hrm, trainingen, doorvoeren van wijzigingen in wet- en regelgeving, digitaliseren en optimaliseren van processen.
De afdeling
Bij de afdeling P&O richten wij ons op ‘de juiste persoon op de juiste plek’ en dat in de hele organisatie. Medewerkers maken immers het verschil. Met zo’n 35 medewerkers bieden wíj hoogwaardig advies én ondersteuning aan management én medewerkers. De afdeling is volop in ontwikkeling en onderverdeeld in verschillende domeinen: P&O-advies, loopbaan en mobiliteit, vitaliteit en veiligheid, leren en ontwikkelen, recruitment & inhuur en beleid, proces en arbeidsvoorwaarden. Als HR medewerker werk je afdelingsbreed maar ben je onderdeel van het domein P&O advies. Dit team bestaat uit 3 HR businesspartners, 1 P&O adviseur en 2 andere HR medewerkers. Ieder heeft zijn eigen portefeuille en verantwoordelijkheden, maar samen zorgen jullie voor de uitvoering van een eenduidige en professionele HR dienstverlening.
Verantwoordelijkheden
- Zelfstandig uitvoeren van HR werkzaamheden
- Verbinding zoeken met collega’s van de verschillende domeinen binnen P&O waar nodig
- Proactief handelen bij complexe vraagstukken
- Adviseren richting managers en medewerkers