Opdracht Avri

Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)

  • Standplaats Geldermalsen
  • Aanvang opdracht 21 mei 2024
  • Einde opdracht 20 november 2024
  • Verlenging Ja, 2 maal 6 maanden
  • Reageren t/m 08 mei Je hebt nog 3 dagen
  • Plaatsingsdatum 24 april 2024

Uren per week

24-32 uur per week

Opdracht omschrijving

Vanwege het mislopen van de vorige aanbesteding ''Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)'', wordt deze nu opnieuw uitgezet.

__

Als KCC-medewerker bij Avri ben je het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en klanten en de opdracht betreft de volgende werkzaamheden:

•    Het professioneel te woord staan van inwoners en klanten via telefoon en balie.
•    Het foutloos afhandelen van binnenkomende e-mails en berichten op social media.
•    Het helder informeren over onze producten, diensten en procedures.
•    Het efficiënt doorzetten van meldingen naar de juiste afdeling of persoon.
•    Beheer van diverse mailboxen en het correct terugkoppelen naar inwoners en klanten.
•    Het snel en accuraat verwerken van klantmeldingen in onze systemen, terwijl je streeft naar korte
      wachttijden.

Verantwoordelijkheden

Avri speelt een cruciale rol in de afvalbeheersing en het onderhoud van de openbare ruimte binnen de regio Rivierenland. Ons Klantcontactcentrum (KCC) vormt het hart van de organisatie, waar alle klantvragen en -meldingen binnenkomen. Professionaliteit en servicegerichtheid zijn bij ons van essentieel belang. Als KCC-medewerker bij Avri ben je onderdeel van een prettige en collegiale werkomgeving, waar goed werkgeverschap en werknemerswelzijn centraal staan.

Laatste opdrachten

Bekijk alle opdrachten