Afstand
Opdracht Kadaster

Projectmanager

  • Standplaats
    Apeldoorn
  • Aanvang opdracht
    06 april 2020
  • Einde opdracht
    30 september 2020
  • Verlenging
    1 x 2 maand
  • Reageren voor
    02 april Je hebt nog 3 dagen
  • Plaatsingsdatum
    23 maart 2020

Uren per week

8

Opdracht omschrijving

Binnen Klanten Services zoeken wij een interim Projectmanager die ons komt versterken voor het realiseren van een 2-tal projecten. Het gaat om een tijdelijke functie van gemiddeld 8 uur per week, per begin april tot en met eind september, met een mogelijkheid tot verlenging.

Als projectmanager begeleidt je tegelijkertijd een 2-tal projecten: het realiseren van de hele redesign en migratie van www.kadaster.nl/zakelijk. Je zorgt dat alle stakeholders op de hoogte zijn, haalt akkoord op voortgang bij de stuurgroep en business en zorgt ervoor dat de mensen die het project moeten realiseren optimaal gefaciliteerd worden. Daarnaast houdt je de projectadministratie bij.

Het tweede project is de projectbegeleiding van het actualiseren van klantcontracten conform AVG.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:

Klanten Services bestaat uit de afdelingen: Zakelijke Markt, Klantbeheer, Klant Contact Centre, Online en Marketing. Samen zijn wij verantwoordelijk voor alle klantinteractie.

Met onze kennis van klant en markt en ons dagelijks contact met klanten, brengen wij de verbinding tot stand om onze strategische doelen te bereiken. Naast een betrouwbare toegang tot relevante diensten, zijn wij gedreven om te zorgen voor optimale klantbeleving. Relevant voor de rol van de klant, de eisen die de wet aan ons stelt en met gebruik van de mogelijkheden die digitale ontwikkelingen ons bieden.

Klanten Services is verbonden met elk bedrijfsproces met klantcontact. Samen met andere afdelingen werken wij samen voor een klantreis over de kanalen heen en zonder drempels.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: 

  • Zorg dragen voor de realisatie van de hierboven omschreven opdracht;
  • Aanspreekpunt zijn voor alle taakgebieden behorende tot Projectmanagement;
  • Het voeren van de regie over het stakeholdermanagement;
  • Het coördineren van de demo’s met de business; 

Laatste opdrachten

Bekijk alle opdrachten