Opdracht Kadaster

Information Engineer Werkplek Services

  • Standplaats Apeldoorn
  • Aanvang opdracht 20 december 2023
  • Einde opdracht 30 juni 2024
  • Verlenging 2 x 6 maanden
  • Reageren t/m 03 december Je hebt nog 2 dagen
  • Plaatsingsdatum 21 november 2023

Uren per week

40

Opdracht omschrijving

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling IT4ALL. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van verschillende generieke diensten.  De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team  Werkplek Services zijn we op zoek naar twee uitvoerend medewerkers. Werkplekservices faciliteert de werkplek aan de Kadastermedewerker en alle randzaken daaromheen. Je staat nauw in contact met de leverancier, de Servicedesk en de diverse klantgroepen binnen de organisatie. Door het thuiswerken is die werkplek des te belangrijker geworden. In het klanttevredenheidsonderzoek Q2 scoren we een 7,2. Ons streven is die waarde minimaal te behouden, maar liever nog te verhogen.

Opdrachtomschrijving
Uitdagingen oplossen met de nieuwste technologieën voor onze klanten, dat is waar jij voor staat.

Door passie voor technologie te combineren met communicatie en samenwerken, lever je eersteklas klantenservice. Je ontwikkelt nieuwe oplossingen met onze leveranciers en zorgt tegelijkertijd voor continuïteit.

Je werkt in een team, met individuele collega’s maar je vindt ook makkelijk zelfstandig je weg binnen de organisatie. Het team werkt met een back log bestaande uit features die je refined tot userstories. Dit doe je in samenwerking met te teamleden en de productowner.

Belangrijkste technieken, methodes en tool

  • Jira
  • MS Office 365;
  • Sharepoint;
  • Lean en Agile (Kanban/Scrum);
  • Azure Virtual Desktop.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Afstemmen criteria met klanten, leverancier en architecten voor keuze uit bestaande (cloud) oplossingen;
  • Initiëren van verbeteringen op basis van inkomende klantvragen;
  • Afdelingen/teams en leverancier met elkaar verbinden en de partijen informeren over de (project)status;
  • Deelname in het team Werkplek Service en/of project teams en verantwoording naar project management;
  • Behandelen incidenten en borgen van voortgang hierop en op benoemde problemen;
  • Voeren van regie over de services die binnen het team vallen alleen of in samenwerking met je collega’s.

Laatste opdrachten

Bekijk alle opdrachten