Financieel administrateur
- Aanvang opdracht 1 december 2025
- Einde opdracht Tot en met 30 april 2026
- Verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
- Uren per week 32 tot 36
- Reageren t/m 11 november 2025 09:00 Je hebt nog 1 dagen
- Plaatsingsdatum 30 oktober 2025
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de GGD Noord- en Oost-Gelderland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de GGD Noord- en Oost-Gelderland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). GGD Noord- en Oost-Gelderland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
GGD Noord- en Oost-Gelderland (NOG) is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 22 gemeenten in onze regio. Wij bieden alle inwoners actief een gezond houvast. Met onze gezamenlijke kennis zetten wij ons in voor het bewaken, beschermen en bevorderen van de gezondheid van de inwoners. Dit doen we met aandacht voor een gezonde fysieke en sociale leefomgeving en een goede mentale gezondheid voor iedereen. Aandacht voor gezondheid brengt ons samen. Zo maken wij het verschil in onze regio.
Opdracht
Je komt te werken in het team Financiën die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door de Concern Controller.
Je bent samen met je collega’ verantwoordelijk voor de juiste, volledige en tijdige verwerking van de informatie in het financiële systeem.
Je controleert de boekingen en corrigeert eventuele fouten en zorgt dat de processen up to date zijn en worden nageleefd.
De business controller of financieel adviseur is aanspreekpunt van het management, jij ondersteunt hen bij financiële vragen.
Je biedt daarnaast ondersteuning bij (project) begrotingen, prognoses en managementrapportages van de producten in afstemming met de financieel adviseurs en business controller.
Je bent verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige administratie.
Je bereidt jaarlijks subsidieverantwoordingen aan het Rijk voor en geeft vorm aan de budgettaire spelregels en interne begrotingssystematiek.
Je signaleert kansen om financiële processen te versimpelen en te verbeteren en je bent in staat om verbetervoorstellen om te zetten in acties samen met je collega’s binnen team Financiën en waar nodig samen met stakeholders.
Je legt specificaties jaarstukken vast
Om de juistheid van de BI rapportages te waarborgen moeten de verschillende bronsystemen juist zijn en goed op elkaar aansluiten. Dit houdt in dat je een continue check uitvoert op aansluiting van de diverse bronsystemen zoals:
- Financieel pakket Exact – exploitatie kosten en opbrengsten / balans;
- Salaris uit de personeelsadministratie;
- Verkoopdossier en inkoopdossier Inconto;
- Verwerking begroting en prognose
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met BI rapportages;
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Excel;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur;
6. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met financieel-administratieve software. Benoem duidelijk welke software en waar deze ervaring is opgedaan (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met exact in de afgelopen 5 jaar (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met BBV (5 punten);
11. Aantoonbaar beschikbaar per 1 december 2025 (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch vermogen;
- Initiatief;
- Samenwerken;
- Nauwkeurigheid;
- Resultaatgerichtheid;
- Doorzettingsvermogen.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 20 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 20 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 17 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 10 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.