Afstand
Opdracht Gemeente Nijmegen

Assetmanager ( beheer van gebouwen en terreinen)

  • Standplaats
    Nijmegen
  • Aanvang opdracht
    01 januari 2019
  • Einde opdracht
    30 juni 2019
  • Verlenging
    Drie keer 6 maanden.
  • Reageren voor
    17 december
  • Plaatsingsdatum
    06 december 2018

Uren per week

36

Opdracht omschrijving

Doel van je werk is het zorgen voor huisvesting van diverse gebruikers. Je bespreekt met de gebruiker en beleidsafdeling (meestal de opdrachtgever) wat er nodig is en denkt mee met oplossingen zowel voor nu als voor de toekomst. Hierbij is het belangrijk om de belangen van de opdrachtgever te vertalen in het beheer van de aan  jouw toegewezen gebouwen en/of terreinen. Je bent het gezicht van de gemeente Nijmegen naar de stad. Je zorgt dat het gebouw goed wordt gebruikt. Je bouwt een goede, zakelijke relatie op met je gebruikers. Je zorgt voor een up-to-date gebouwenpaspoort en een beheerplan waarin alle afspraken en ontwikkelingen staan per gebruiker.

Verantwoordelijkheden

Je bent een spin in het web bij bureau Vastgoed. Beheren van de gebouwen en terrein is de corebusiness van het bureau. Je werkt samen met diverse teams binnen bureau Vastgoed zoals bouwkundigen, adviseur Makelaar en portefeuillemanager. Je hebt een regierol waarin je integrale afweging maakt  door informatie en advies te verzamelen en alle belangen af te wegen.  Bij een aantal integrale afweging mag je zelf beslissen, bij andere leg je het integraal advies voor.   Je werkt in een team van  Asset managers die dezelfde werkzaamheden doen als jij maar met een andere deel van de gebouwen en terreinen ( deelportefeuille). In die deelportefeuille zitten verschillen

Laatste opdrachten

Bekijk alle opdrachten